!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-12 18:35:22


Igår jobbade jag som vanligt det är ju allt man gör nu för tiden fast idag är jag ledig TACK för det men imorgon är det dags igen usch jag orkar inte fast så känns det inte när man är på jobbet som tur är. Men iallafall igår va vi hemma hos Sandra som har fått en egen lägenhet som var jätte mysig så där satt vi och drack några öl , skrattade som aldrig förr för Elin gav oss en väldigt speciell uppvisning hahah skrattar så fort jag tänker på det vi fick ju knappt luft igår så som vi skatta men till slut tog det roliga slut och alla drog sig hemåt förutom jag och Elin som CYKLADE ner till stan och drack upp resten av ölen och det känns idag fy vad jag har mått illa men nu börjar det gå bort.
Pappa ge mig bilen nu jag har tråkigt ! :)

   
 
  
  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: