Fallens dagar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-21 22:24:01


I helgen har man varit ute på fallens och åkt en massa karusell haha. Fredagen började med att jag och Elin drinka lite hade ju ledigt så det kändes passande haha det va en kul kväll och vi slapp regnet. Lördagen jobbade jag delad tur pappa körde mig på morgonen som tur var för annars hade jag fått cykla med den ''lilla''  baksmällan för bilen var inget att tala om eftersom älskling och jag kom i säng vid tre ungefär så det blev bara tre timmars sömn och dagen blev plågsamt jobbig jag hade inte kul för kroppen och huvudet hängde inte riktigt med plus att värdet förstörde väldigt mycket!
Söndagen jobbade jag också så det blev ytterligare bara tre-fyra timmars sömn den natten men som tur slutade jag tidigt och på kvällen kändes det ganska bra igen.
Mys söndag blev det med mina päron , älsklingen och kompisarna :)
Jag och min kära daddy åkte karusell minst sex gånger haha han är helt sjuk när det gäller sånt han blir som ett litet barn han sitter och dregglar över den och bara väntar på att få åka igen men tyvärr fick vi inte åka en sista gång.
Daddy blev väldigt besviken stackarn men dom ska åka till Liseberg i helgen så då får han åka hur mycket han vill haha undrar om mamma får hem han igen ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: