Fisk någon ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-10 17:02:42


I förrgår när jag och Elin hade varit och ätit åkte vi en sväng till Sara vi upptäckte då en fisk ja en FISK på bilrutan haha helt sjukt den bara låg där och Elin blev förstås överförtjust. Någon kvart senare skriker Sara som en galning och flyger ut ur bilen , det va en spindel uppe i taket jag skrek och flög ur bilen lika snabbt och folket runt omkring trodde att någon hade dött eller något och fråga om vi behövde hjälp men som tur tog räddaren
 i NÖRDEN Elin (nöden) bort den. 
Jaja haha ku hade vi det märkte också att Sara är lika död som mig efter dom här skit schemarna vi har. Man bränner ut sig rejält men nu börjar jag vänja mig så det känns inte lika mycket och plus i kanten är också att jag stormtrivs på jobbet och vill inte börja skolan mer jag visste att det skulle bli så för att jag är en velapa.
Nu ska jag snart ta och ringa ut lite folk men först storhandla med mammi och just det ska hämta ut ett paket med massa klänningar som har kommit skit snabbt jag beställde dom faktist i måndags :)

Postat av: SaraLjung

haha fisken på rutan ;)

Jag kan hålla med om att vi har ett bajsschema =O FUCK IT! gillar arbetskamraterna och allt annat men inte schemat =O haha spindeln skrämde skiten ur oss =)

Puss

2008-07-29 @ 20:22:26
URL: http://saraljung.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: