Göteborg.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-26 16:03:19


Igår vaknade jag tidigt väldigt tidigt körde Elin och Claudio till Göteborg för dom skulle på ''dejt'' haha nee då men dom skulle iallfall spendera en hel dag på Liseberg vi kom lite vilse och va på väg mot Malmö och Oslo där ett tag haha men Cladde bara skratta och Elin sucka. Sen var det att köra det snabbaste man kunde hemåt för det va dags att jobba usch jobbade kväll men jag hann allt med en snabb shopping och frulle från EH :) gott det gjorde min dag haha. Slutade nio och åkte direkt hem och sen åkte jag åter igen till Gbg för att hämta tokstollarna som hade gjort av med så mycket pengar !!! Galna va dom haha men dom hade haft det jäkligt kul dom fnittrade och log hela vägen hem :) 
Om någon minut ska jag börja cykla jaa jag ska CYKLA tillbaka till jobbet har jobbat hela morgonen men haft en kort rast så nu är det dags att pallra arslet dit igen och göra en till kväll. Pappa tog bilen också till stugan , åååh! Hoppas dom kommer ikväll fast njaa den behövs ju inte förrens imorgon för efter jobbet blir det nog en drink eller två ute på någon krog eller uteservering ska bli så mysigt :) Ge mig klockan åtta nu tack ...



frulle



Vad ska man ha på sig ikväll ?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: