Hugger tillbaka ... punkt punkt

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-28 03:04:36


Jag och drinkar Elin sitter här hos mig och sjunger till Just Dance men vi kan inte texten så vi sjunger olika texter haha humor på det blondie. Vi satt nyss och kolla på massa avsnitt av Paranormal State eller aa mest Elin som älskar sånt men iallfall för att komma till saken så skulle en man få bort dom onda demonerna så han spreja vig vatten ur en parfym flaska haha ja en parfym flaska och demonen skrek '' sluta spreja för fan'' och man hörde det verkligen hahah sjukt kul var det iallfall , hmm måste nog sätta in ett klipp av det så ni förstår. Måste tillägga att jag och Elin har tagit två groggar och vi är redan lite på örat haha pinsamt as hell men det är bara för vi är så trötta och har inte druckit alkohol på ett bra tag.
Klapp på axeln Elin :) hahahahaha men snart är det dags för sängen för vi ska åka en sväng till vårat kära Göteborg och handla och fixa pass äntligen ska bli så härligt haha och kameran hänger självklart med :) Jag måste bara tillägga att jag är ledig imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: