spyan

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-05 23:02:50


Jaha kom hem för en stund sen från jobbet har jobbat från sju imorse till nio ikväll en sjukt seg dag har det varit.
Åkte hem på min rast och åt grillmat med min family och åt glass med jordgubbar till efterrätt haha det fick mig att tro att sommaren va här men hepp nu regnar det! Det har varit en lång och slitsam dag , mycket på jobbet och varmt som attans svetten har runnit på pannan hela dagen och jag har fått springa med en vattenflaska hela tiden som bara har varit i vägen , och avslutade kvällen på jobbet med att få lite spya på mig. PERFEKT kära vänner :)
Äh nu ska jag sluta va sån och fortsätta äta mina ostbågar för strax är det dags att sova igen för om några timmar väntar det mer jobb ... tur att jag har bilen i helgen! Tack pappa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: