Torsdag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-07-24 10:36:28


Min rubrik blev först onsdag haha hur snurrig kan man va. Idag borde jag va bakis men som tur är jag inte det chefen ville att jag skulle komma in och jobba idag men jag tacka nej den här gången för det är så länge sen jag va ledig men imorgon är det dags igen och hela helgen ut , suck. Och jag väntar faktist på min lönespecifikation ! Vart är den ?
Har dom tappar bort mina pengar ? AAh jag måste betala mina räkningar senast på fredag så det är bäst att dom ligger inne på mitt konto då haha.
Jag fyller år nästa vecka wihooo men vad ska man göra ? Jag kommer va ganska slut efter jobbet men något måste man hitta på äta och dricka lite gott iallafall :)
Just nu sitter jag och kikar på alla höst kläder men hittar inget riktigt snyggt bara jeans som jag aldrig går i men jag blir väl illa tvungen att klicka hem något iallafall bara för att jag måste ha något nytt haha sån är jag.
Det är dags att börja äta frulle med familjen innan dom åker bort för dagen gud vad skönt det ska bli att va hemma själv en stund kanske bjuder hem Elin på mat ? :) Synd att jag inte har någon bil idag det hade varit perfekt badväder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: