Äntligen !

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-06-28 14:55:56


Igår fick jag äntligen mitt efterlängtade körkort efter mycket svett och tårar. Tårar? Nee men mycket svett haha så som jag har kämpat för det. Äntligen måste jag få säga ! Första jag gjorde va att åka till Gbg med tjejerna gick ju bra åkte lite vilse och så där men det va ju första gången. Fick nästan min första parkeringsböter också men kom i sista sekund , vilken lättnad. Hade det jätte kul med tjejerna och mer sånna resor blir det framöver , självklart :)
Nu ska jag ta och väcka älsklingen innan han sover bort hela dagen , suck .



Vi tre har alltid kul tillsammans :D
Postat av: sandra :)

GRATTIS GRATTIS TILL KÖRKORTET ! :D DUKTIG DU ÄR !

2008-06-29 @ 16:49:58
URL: http://rog3rs.blogg.se/
Postat av: Amilaaaa

hahaha grattis föresten<33

2008-07-10 @ 22:32:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: