Skolan vs jobb ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-06-24 15:12:53


Idag är jag ledig från jobbet det känns så skönt men imorgon är det dags igen , suck . Saknar skolan som bara den haha jag är så velig men jag tror allt jag kommer trivas på det här jobbet och sakna skolan mindre och mindre men skolan är alltid rolig pga av alla man umgås med inte skolarbetet ! Så galen är jag inte absolut inte haha.
Nu ska jag njuta av mitt sommarlov mitt sista sommarlov och åka ner till stan och fusk sola :)  

Postat av: Kim

Jaaa.. saknar skolan lite också. kommer bli skitmkt roligare nu när vi är störst och nu när du har körkort haha ;D. Keep up med bloggandet :D

2008-06-28 @ 00:45:23
URL: http://kimjannborg.blogg.se/
Postat av: Amiila

Naaw va sööt du va på bilden<33

2008-06-30 @ 15:45:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: