Bikini dags

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-10 22:22:05


Nu borde jag egentligen ha pluggat som bara den men jag ska faktist sätta igång nu är så himla lat bara. Imorgon ska minst tre arbeten in och på onsdag ska tre in och allt till redovisningen ska vara klart , på torsdag har vi historia prov som jag ska börja läsa till imorgon! Panik jag vet och engelska boken ska vara läst det är verkligen ingen rolig vecka det här men man får kämpa och göra det bästa av saken för jag vill inte halka efter mer. 
Så istället för att ha pluggat har jag kollat runt på massa klädsidor förstås det är ju som en drog för mig jag kan inte sluta klicka hem saker. Nu klickade jag hem två bikinis kanske inte rätt årstid men haha man får passa på när man hittar för när väl sommaren kommer finns det ju aldrig något och självklart en liten julklapp till älsklingen eller den blir till oss båda eller nej nu vet jag inte hur jag ska förklara ni får kolla på julafton istället så förstår ni :)



Hur söta ? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: