Guitar hero world tour

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-25 22:03:09


Idag har det varit en lång och rolig dag. Började med att jag missade tandläkaren andra gången i rad på en månad. Oj då dom skickar nog inte mer tider nu haha men jag råkade faktist somna om men gick upp vid elva och begav mig till skolan som tur hade jag bilen idag. Vi hade HRL utbildning i skolan hela dagen så det gick ganska snabbt eller nja tre timmar med alla uppgifter också. Efter skolan strossa jag , Laki och Kim runt i stan fick med mig två tröjor hem , tröjor som jag kan ha i skolan för en gångsskull och shopping rundan avslutades med en jätte god och mättande fika på kära espresso house som är så trångt!
Kom hem runt sex och tjötade med mamma snabbt sedan åkte jag och Elin mot överby där jag fick köpt mina första julklappar och sedan solade vi det va ett tag sen så det blev hela 32 minuter. Vi avslutade kvällen hemma hos Sara som hade köt guitar hero world tour som var grymt roligt med det kan man sitta i timmar. Jag på trummor, Sara på bas och Elin på gitarr haha det va väldigt svårt i början men sedan blev vi allt et grymt litet tjej band ;)

Postat av: Kim

Hahaha keep on rockin! xD

2008-11-25 @ 22:44:31
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: eLin

det var ballt.. haha åker till henne idag o rockar utan dig ;) hahaha

2008-11-26 @ 17:03:11
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: