Hur snygg!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-13 15:32:39


Hur snygg har inte Nicole blivit då !? För snygg tycker jag , älskar hennes hårfärg det är ungefär den jag är ute efter. Svårt att få det så bara tyvärr. Hon är så söt och liten man kan aldrig tro att hon har fått barn för 8 månader sen direkt haha. Jaja nog om henne ;) Idag var jag duktig som lämna in historia uppgiften en månad försent! Haha nu är den inne iallafall men jag var dum nog att smita från provet men som tur gjorde många det så kände mig inte så hemsk. Jag åkte och storhandla med mamma istället och hade det mysigt. Fick med mig en massa hårprodukter och nödvändiga saker till håret eftersom det egentligen behöver toppas. Skulle toppas redan i oktober men det får vänta tills nästa månad när jag har tid och jag vet vad jag ska göra med håret. Kommer få en ganska bra lön i december plus att det är jul så det blir bra med pengar nästa månad så då kanske man ska ta och göra en extrem makeover på sig själv ?! :) Får se får är väldigt sugen på det iallafall haha aa just det min svart randiga klänning kom idag och den är så snygg! Ni får se bild sen för nu ska jag powernapa efter min och mammas goda tjej lunch fram tills sex tiden då jag ska träffa flickorna :)  



Vi älskar H&M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: