Nu är helgen snart slut ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-09 17:07:44


Helgen har gått jätte snabbt tycker jag. I fredags var jag ju på röntgen och efter det åkte jag och Johanna till siba och shoppade lite och åt fetis mat förstås :) Hittade dock inget roligt utan köpte bara ett par söta skor till min brors dotter Emma. Inget festande blev det heller för att jag va med älsklingen och vi tog det bara lugnt fanns inte mycket att göra för jag skulle upp och jobba sju på morgonen så det va trist men det va mysigt att komma hem till en pojkvän som låg och sov så sött men som jag terrorisera hela morgonen haha för jag var verkligen super pigg för det va meningen att vi skulle börja dricka tidigt för vi skulle på en överrasknings fest. Hann inte dricka så mycket här hemma för Emma var här så man ville bara gosa med henne hela tiden. Vidare till Johanna och sedan till festen där dom hade super god mat , jätte duktiga tjejer som hade fixat och donat för att överraska födelsedags barnet som såg ganska överraskad ut må jag säga. Och nu är det bakis söndag som gäller för hela slanten eller ? Nej då vi har gått upp i tid för Emma va här idag också lilla gullungen som är på bushumör hela tiden plus att det är fars dag haha vi hade köpt ett las med godis , chips , kakor och öl som han gillar. Alla favoriter i ett haha han förstod inte va det va först :) Ne nu ska jag äta och fika vidare här hemma för att sedan duscha och invänta älsklingen som ska sova en tredje natt med mig :)



har lagt i lite mörkare slingor men det syns inte så bra



Johanna i fredags



Dessa hår bollar till skor köpte jag till Emma haha



lilla apan Emma



Hot daddy ;) haha bli inte rädd nu älskling jag skojar bara !
Postat av: eLin

daddy seb ;) hashahahhaha

2008-11-10 @ 12:21:19
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Johanna ;D

ta bort bilden på mig snälla?

2008-11-16 @ 19:31:42
URL: http://jsgustafsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: