Saturday

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-29 17:33:23


Gud vilken helg. Igår åkte vi till Johanna och Paulina där det kom en massa folk alla drack och partade loss förutom jag men det va skönt men anledningen var att jag skulle upp och jobba nio timmar så jag åkte hem vid halv ett och somna runt tre och gick upp sex så det blev inte många timmars sömn. Åkte hem på lunchrasten för att lämna bilen och sedan tillbaka för att göra mina sista timmar. Olyckligtvis missade jag bussen hem med max fem sekunder så det var bara att promenera in till staden och ta en buss därifrån. Jaja bränt kallorier i en halvtimma har man gjort iallafall haha. Och mina fötter gör så ont! Har gått i ett par tygskor för glömde tofflor med mig till jobbet plus promenaden ja det har dödat mina fötter så vet inte hur jag ska klara av nio timmar imorgon får gå utan skor haha. Nu ska jag åka iväg och äta och sola med Elin och sen blir det hem och lägga sig tidigt som bara den idag och imorgon efter jobbet ska jag bara sova och sova och plugga tyvärr det är ett måste :/ Have a nice saturday!



brun kaka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: