Super söta !

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-07 12:47:31


Idag har jag varit på röntgen skulle varit där klockan 11.00 och jag kom dit fem i och hann inte ens betala parkeringen men jag kom inte in förrens vid kvart i tolv! Sinnesjukt det står att man ska komma i tid men när man väl är där får man vänta i nästan en timma. Åh blev så trött och det tog tid där inne också och sedan att få vänta på doktorns besked det tog ju tid det med så jag har varit där sen elva till halv ett ungefär. Och hon kom ut skrattandes och sa att skeletett var skadat men det går inte att göra något åt det va ingen stor skada som tur var och man får bara vänta och se om det läker som det ska. Hon sa : Du har fått en rejäl smäll där baka he he. Vad var det som var roligt med det tycker hon !?!?! Jaja va också och hämtade ut mina stickade uggs efter dom är så söta och super sköna att gå i :) Elin kommer älska sina när hon får dom men hennes är dock svarta. Hmm skulle också behöva ett par svarta :)





har ju glömt och visa mina andra bruna jag fick från H&M också men dom får ni se sen :)
Postat av: Sanna

Dom var jättes gulliga ju :)

2008-11-07 @ 18:25:02
URL: http://sanniioiinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: