Svansen ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-03 17:14:31


Har inte skrivit något i helgen ser jag har inte haft tid eller ork. I fredags var vi på fest i hjärtum det va helt okej förutom alla onödiga bråk som har resulterat i att jag kanske har brytit svanskotan haha! Så lyckat så det inte är sant. Har suttit på vårdcentralen hela morgonen och älsklingen höll mig sällskap så underbart snäll :) Kom iallafall fram till att det ska röntgas eftersom svanskotan kan va bruten innåt om jag förstod det rätt det va ganska ovanligt men eftersom jag fick så ont bara han lyfte i mina ben så tyckte han det va nödvändigt så nu väntar jag på en röntgen tid jag ska få i veckan sen får vi se hur det går har fått lite smärtstillande så den här veckan ska nog gå bra hahah kommer va gött flummig :) Nu skulle jag jobbat men det klarar jag inte av för det gör så ont bara jag går så det skippar vi ska ändå jobba i helgen. Nu ska jag väl ta och promenera ner till kiosken och hämta ut mina nya skor ? Njaa får se på det nu ska jag vila och plugga lite iallafall. Hörs senare om jag fått min nya kamera idag :)
 


do blondes have more fun ? haha neesh jag vill göra något med mitt hår men vad ?
Jätte mörkt igen kanske ? haha får se får se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: