the dress

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-13 22:33:21


Kom hem för drygt en timma sen träffade tjejerna en stund och mös hemma hos Sara. Vi satt och tjöta och kolla på bilder från när hon var i LA hon kom ju hem i måndags efter att ha varit där två veckor! Sinnes ! Det är verkligen en helt annan värld där gud vad roligt hon har haft och visst man blir man VÄLDIGT avundsjuk. Fick också pressy av henne en fest topp och solpuder som glittrar det kommer bli mitt fest puder för det va för snyggt för att användas haha men tack så mycket Sara :) Ska försöka locka henne till LA nästa höst wihoo vi får hoppas. Prövade också min klänning nyss den satt inte så tajt som den gör på tjejen på bilden !? Trodde faktist den kulle göra det så får sy in den lite i midjan annars är den helt perfekt älskar den och längtar tills jag ska få inviga den. Nu ska jag plugga sen ska jag nana.



förlåt för '' spegel bilden '' men timern funkar inte

Postat av: sandra

SKITSNYGG!

2008-11-13 @ 23:50:54
URL: http://sandrarogers.blogg.se/
Postat av: Bobby

LA i 2 veckor! fan e hon rik eller? ja vill dit me..

2008-11-14 @ 00:05:46
Postat av: ida

- Javisst är den ;D



- Hennes moster bor där så hon bodde gratis :)

2008-11-14 @ 14:00:00
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Bobby

WTF ska def hooka upp henne o åka till hennes moster då..

2008-11-15 @ 07:59:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: