Undisar är alltid bra att ha ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-11-05 22:20:32


En väldigt bra ursäkt för att shoppa ibland haha dessa som är på bild försöker jag klicka hem men sidan krånglar så den tar bara emot en beställning åt taget och det tar tid men jag ska ha dessa så jag kommer sitta uppe tills jag fått ett mejl bekräftat att jag har beställt dom haha. Ska shoppa med söta Johanna på fredag med så får leta efter en massa saker då också fast behöver mest smink den här månaden usch det som är så tråkigt att handla.
Idag har jag väl inte gjort allt för mycket var i skolan och vi kämpade med historian som vi kommer skämma ut oss på imorgon det ser jag inte fram emot , har solat med Sanna också det va skönt men va väldigt trött hade sovit en timma innan så var väldigt seg. Jag skulle egentligen pluggat en massa idag så det ska jag göra nu innan jag blir trött igen :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: