3:e

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-03 00:23:27


Oktober redan fy va tiden går snabbt det är snart en meter snö här utanför. Nja kanske inte en meter direkt ... Inte nu för tiden iallafall , suck.
Men då är det ju dags att fylla på med massa mysiga höstkläder jag har ju redan börjat men jag är ju självklart sugen på mer så jag sitter här vid datorn var eviga dag och klickar hem något nytt. Jag har faktist börjat inse att jag är beroende eller något men jaja man lever ju bara en gång right ? ;) Lev för stunden säger jag bara haha
Elin och jag var ju med mamma och shoppade lite jag fick dock bara en svart lampa! Puh ,men mamma hittade väl grejjer hon va inte så på i affärerna som hon brukar haha vilken tur för då gick det till och med snabbt i mataffären där det annars brukar ta en timma! En hel timma i en mataffär det är sjukt. Trötta och hungriga blev vi och när vi kom hem möttes vi av en glad pappa som var nyfiken på vad vi hade köpt så jag gav han en tung och då menar jag verkligen tung godispåse så han parkera sin rumpa i soffan och börja gluffsa i sig haha för på det sättet kollar han aldrig igenom våra påsar. Visst är jag smart ;) Gjorde i ordning en god middag till mig och Elin som bestod av kyckling , potatissallad , sallad och baguette det satt fint för min tomma mage och sen begav Elin sig hem och nu ligger jag här och skriver mitt fjärde blogginlägg för kvällen , tror det va fjärde ? Men ögonen börja sakta och sakta börja stänga sig så det är nog dags för sängen nu skulle jag tro för imorgon väntas en ny dag kära vänner en kort skoldag för mig visserligen :) Sov gott !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: