Bloggpaus ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-02 23:48:34


Nej det har det inte varit jag har bara varit allmänt lat förra veckan hade jag absolut nada att blogga om och den här veckan har det faktist hänt en del roliga grejjer ska försöka göra ett blogginlägg för varje om jag orkar förstås haha ;)
Idag var vi iallafall och luncha hemma hos Beckas pojkvän på lunchen , vi köpte med oss massa mat och efterätter för att stilla vår hunger haha men den viktigaste anledningen till varför vi va där var för att kolla på deras BEBIS jaa ni läste rätt Becka har fått barn ... En liten kattunge vid namn Bella som hade rosa halsband! Hon kunde inte bli sötare vi gosade med den håriga lilla tussen en bra stund en tuss som inte va större än min hand :) Hon framkallar ett riktigt ha-begär! Och jag som verkligen älskar små fyrbenta djur ...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: