dålig bloggare

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-08 23:47:17


Jag är väldigt dålig bloggare just nu för jag har inte så mycket att skriva om för det är bara plugg som har gällt den här veckan jag har inte gett hundra procent men det ska jag börja göra för annars halkar jag efter. I måndags hade jag heldag i skolan men hann även med en fika med söta Johanna innan jag skulle vidare till jobbet sen var det meningen att jag skulle hem och plugga men jag var så trött så jag somnade innan tio! Haha vilken måndag. Tisdagen spenderade jag på stadsbiblioteket med några klasskompisar och pluggade Historia och massa plugg den dagen med och älsklingen var här också. Och idag försov jag mig bland annat eftersom jag sov med älsklingen och då vill man bara ligga kvar men också för att jag la mig sent. Och nu sitter jag uppe och har panik för det är så mycket uppgifter som ska in den här veckan ... Har ingen lust att ta itu med det heller. Sov gott :)  



den här sötnosen får en att glömma alla bekymmer :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: