Date !

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-19 01:48:49


Lördagen blev lugn jag hade ju velat festa men ingen va på party humör tyvärr haha så Johanna kom på den briljanta ideen att åka till Göteborg och äta och det gjorde vi. Det va hur mysigt som helst och det såg nästan ut som vi var på romantiskt dejt haha! Och maten den var super fast kanske lite för mycket mat för våra magar men det ska man ju inte klaga på :) Jätte mysig lördag blev och det va ju kul men hade helst suttit där och dragit några drinkar till maten med men jag körde tyvärr haha det får bli nästa gång Johanna!
Nu sitter jag här och väntar på att en full (?) älskling ska komma och sova med mig han är ju också i gbg men han partar loss för ovanlighetens skull haha. Jag hoppas på en stupfull vinglande liten sak som kommer hem sen men det återstår att se :)



kolla in storleken bara ! ( bilder kommer sedan )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: