Fredag hela veckan!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-31 14:42:22


Idag är finally fredag som jag har längtat det har varit en lång och tråkig vecka men idag är det dags att parta loss för det är ju trots allt halloween. Har redan hunnit springa i stan runt elva , solat , tränat och ätit kycklingsallad med mamma åh va gott det va. Vi hade lite förmiddagsmys förut :) Nu sitter jag med färg i håret får se hur det blir har lagt i lite slingor bara kommer inte synas så mycket bara det blir någon nyans ljusare blir jag nöjd. Ja vad ska man göra under den tiden då? Målat naglarna har jag gjort med mitt nya nagellack som inte va skrikrosa / neonrosa som jag bad om! Det är en lite ljusare rosa som barbiedockor har , nee usch fy inte min färg jag tog helt enkelt fel men det får gå för ikväll.
Haha mycket prat om nagellack men jag måste ha något att fördriva tiden med. Om ett par timmar ska jag , pappa och mamma ta en grogg ihop haha för dom ska ut ikväll så då får man passa på att dricka lite gott med dom. Fredagsmys helt enkelt och senare kommer det lite folk hit och då ska vi väl förfesta lite antar jag :) Men nu ska ringa och väcka älsklingen.


Längtar tills min nya kamera kommer då kommer inte bilderna vara så ljusa :/
Postat av: sebbe

jag vill bara

2008-10-31 @ 14:52:55
Postat av: ida

vill bara vad ?

2008-10-31 @ 15:05:36
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: SaraLjung

SNOA ?! jag kommer aldrig komma hem !

2008-10-31 @ 17:34:10
URL: http://saraljung.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: