Oj då...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-17 10:56:54


Torrt i bloggen igen bra Ida ! Haha men jag har ju fått pengar till mina nya kamera så nu kommer det bli en massa roliga bilder men dock har jag inte köpt kameran än för när jag får pengar i handen bara så där så går dom till annat så får vänta på min löning och lägga ut från den haha. Igår var jag på lipz med brudarna det var faktist skit kul trodde inte det eftersom senast jag var ute på lipz var i februari eller något och vi sluta hänga där för det blev så tråkigt och nu när det är en yngre målgrupp också gjorde inte saken bättre men vi hade kul ändå. Satt hos Sara och föra innan och vi tog en jäkla massa roliga kort men sovarn Sara har inte vaknat och lagt in dom än så ni får vänta för vi hann undkomma vimmelfotograferna igår det är skönt för då har man inte ångest för några bilder dagen efter.
Nu ska jag egentligen sitta i skolan men jag kom inte upp imorse det snurra till lite för mycket så nu ligger jag här i min säng och vilar upp mig för idag blir det en till utgång. Kim fyller äntligen år haha ikväll ska det röjas!
Ne nu får jag ta mig i kragen och gå upp och äta frukost och kanske ringa och sjukanmäla mig ? Behövs ju inte tränas idag efter gårdagens utgång. Puss på er :)



Grattis på födelsedagen Kim ! ( förlåt för den gamla bilden haha )
Postat av: eLin

hahahah dansarN...............

2008-10-17 @ 12:16:21
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHA! TACK IDA!! :D



Inte den bästa bilden men aa! xD

2008-10-17 @ 14:22:34
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: