Olly Girls

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-26 00:15:18


Jag va trött jag var taggad jag var trött jag var taggad sån har jag varit hela kvällen haha och på det sättet har jag hunnit dra i mig ett par öl för mig själv och försökt få med en massa folk på lite tajtan tajtan och till slut fick jag det och då blir klockan mycket och driven bestämmer sig för att festa loss själv haha ja inte så värst lyckat men det gör inget får träffa alla tjejerna i veckan istället och ha det mysigt med lite gott att äta och lite alkohol såklart speciellt nu när man har lov för då får man ju passa på lite extra om det inte erbjuds jobb i veckan såklart :(
På kuppen har jag iallafall hunnit fixa mig och dricka som sagt och självklart tagit massa pinsamma kort för att fördriva tiden. Jag har sprungit runt i mina blåa uggs inmhus hela kvällen , mamma är inte så värst glad men dom är så sköna så jag råkade använda dom som tofflor så dom kom med i varje bild haha så nu förstår ni. Jaja nu ska jag ta mig något gott att äta och kanske dricka en öl till för det skadar ju inte då somnar man gott iallafall :)



Taggad och linnet har korvat till sig ser jag. Bra att veta tills nästa gång haha !



wohoo full pose i sängen haha bara för att få med skorna hahaha



wohoo det va så kul så jag tog ett till sånt kort när mjukiskläderna åkte på
Wow vilken rolig kväll man kan ha med sig själv hahaha på riktigt !
Postat av: tiiiinaa

riktigt söta uggs! :)

2008-10-26 @ 16:44:44
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: ida

Tack så mkt :)

2008-10-26 @ 17:52:39
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

så lite så :)

2008-10-26 @ 22:27:56
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: