Randigt ska det vara

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-02 23:57:08


Idag kom min nya klänning hem precis lagom till helgen den va väldigt söt men den skulle passa mer till sommaren men tyvärr är ju den över. På tal om shopping så har det allt hänt en del i min garderob den senaste veckan jag har fått hem en massa grejjer jag har beställt det har mest varit massa gosiga koftor och skor men har även shoppat en del i stan det har mest blivit en massa partykläder som kjolar , toppar , smycken och annat roligt för helgerna.
Jag var även i Göteborg i tisdags med Kim , Shkurta och Laki det va väldigt trevligt bilen har nog aldrig skakat så mycket som på hem vägen dom där bak satt och skaka rumpan sittandes för dom va nog väldigt trötta efter en hel dag av shoppande i göteborg. Otur som jag har så hittade jag knappt något jag kom hem med lite nya smycken bara men Shkurta hittade inte heller så mycket så det var en tröst haha nej då bättre lycka för oss nästa gång.





Klänningen som ser trist ut här men det är den inte ni får se en bättre bild av den i helgen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: