rubrik rubrik rubrik

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-21 19:08:23


Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! I wish det är det inte det är en vanlig tisdag som har varit jäkligt lång. Jobb bla bla bla det vanliga , gick på en kort shopping runda och hittade ett par uggs liknande skor men dock en-två storleker för stora inte bra. Vet inte om dom ska ta tillbaka eller om dom fyllas ut med raggstrumpor nu i vinter haha äh spela roll jag får se ut som big foot  eller något i vinter. Men jag och Elin klickade också hem ett par stickade sånna skor åh så söta :) Nu är det dags för religions plugg tyvärr.


Jag beställde bruna och Elin svarta.
Postat av: eLin

dunder söööta! :D

2008-10-22 @ 13:42:58
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: