Rubrik!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-18 14:07:08


Jag trodde det var söndag när jag vaknade haha så går det när man börjar festa på en torsdag. Vi hade det jätte trevligt igår vi satt hos mig och föra lite innan vi gick vidare till en pub där vi började med en kanna kamikazee of course och vidare till Meza som va ganska trist men det fick gå ändå och kvällen avslutades på max där jag spillde cola till höger och vänster haha det va en rolig kväll med andra ord och idag är plånboken några lappar fattigare :)



drickandet började lite smått och försiktigt



sen blev det lite bråttom och det kanske märktes när vi spillde hela tiden



haha sen märktes en tydlig förändring alla va runda om fötterna ...

Postat av: eLin

jävla alkisar :P hur orkar niiiiii hahaha

2008-10-18 @ 15:30:07
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: