Sömn

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-09 08:43:47


Jag minns inte riktigt när jag gick och la mig igår det va innan sex iallafall för mina föräldrar hade precis gått upp och skulle till jobbet och dom undra vad jag fof gjorde uppe och det ska jag säga jag PLUGGA och jag är fan fortfarande inte klar! Det är så stressigt så det inte är sant jag måste bli klar med en artikel idag den är halvklar och den kommer bli klar ikväll men jag tyvärr inte gett allt för den men den funkar och FHK den är också halvklar. Åh blir så trött för jag har så mycket annat också men dom två är viktigast. Ska ta med mig böcker hem i helgen för jag ska ha en till pluggis söndag för det gick ju faktist bra så det ska bli en rutin haha sista året kom jag på det. Smart :D Nu ska jag trycka i mig en skål flingor och fortsätta pluggandet men jag tror jag kommer slockna när som helst för ögonen svider verkligen.
Förlåt för en tråkig blogg den här veckan det ska bli bättre när allt det här är över. I promise :)



så här såg det ut på biblioteket för några dagar sen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: