Stoooopppp!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-05 23:41:53


Nu slutar jag med pluggandet jag kommer ingenstans jag har hållt på med tre historia frågor nu sen sex men i och för sig har jag duschat och kollat serier under dom timmarna med men gud vad jobbig den här uppgiften har varit! Någon annan som har haft problem med den ?
Har jätte mycket plugg den här veckan , det kan inte va sant vi har gått i skolan i lite över en månad och jag börjar redan trilla efter för att jag gör mina uppgifter i sista sekund. Jag har haft en ganska jobbig vecka i skolan också för att jag har börjat tvivla mycket på mina val av studier och allt annat. Ja nu låter det här inlägget jätte deprimerande och det är det säkert haha men jag måste få skriva av mig för det är mer än bara skolan som har kört fast sig.
Jag börjar tro att jag har valt fel linje! Jag tar studenten snart och jag har redan börjat tröttna på vården, det är inte sant jag har tyckt det har varit jätte intressant tills nu när verkligheten börjar komma ikapp en. Vill jag jobba inom vården ? Som vad isåfall ? Finns det något annat jag vill bli ? Hjääääälp vilken jävla ångest jag har för det här. Jag vill inte bli arbetslös efter sommaren jag vill fortsätta plugga eller jobba med något jag trivs med. Suck vilka problem det kanske bara är ångest för att vi snart ska ta studenten vad vet jag. Det är så mycket annat utöver skolan med som är jobbigt som bidrar till att studierna halkar efter. Jaja jag har iallafall börjat kolla på alternativ ifall jag bestämmer mig att läsa till något annat som inte har med vården att göra :) Men jippi om ca 8 månader tar vi studenten haha!



hur kul ?
Postat av: Yooou Knooow Whoo.. ;)

Ditt flum, sätt igång plugget och fortsätt plugga din tjockis låt inte dej inte komma efter, jobba hela tiden på att få klart den skolan.. Du hinner med allt om du verkligen vill de och de vet du själv, Skolan är viktig skööt om deeej och ta vara på skolan nu och ta tag i de viktigt för deeej att du gör de så du når upp till ditt mål....

Lycka till nu hoppas de löser sig i alla fall, ta tag i de önskar dig all lycka nu!!!

2008-10-06 @ 06:19:01
Postat av: eLin

:)

2008-10-06 @ 10:58:34
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

LOL på den kommentaren! xD

2008-10-06 @ 14:09:03
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: eLin

ett stoooooooort lol måste ja säga! hahaha

2008-10-06 @ 16:49:08
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahahahaha eller hur!

2008-10-07 @ 13:27:07
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: