Stress

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-17 16:25:01


 


Ser jag stressad ut ? Jag ska vara ute på vägarna om en timma! Jag är inte klar på långa vägar jag bara sitter här och myser. Jag är seg som bara den och inte taggad till max än men det kommer. Om en timma ska jag åka till staden men frågan är vågar jag köra nu ? Hoppas det inte är några poliskontroller i stan nu som det har varit det senaste för jag känner att jag fortfarande har alkohol i kroppen haha aja vi får väl se hur det går. Snabbt in i en affär sedan hämta upp födelsedags barnet Kim som kommer med en buss sedan åker vi och hämtar Laki från jobbet och sista destinationen är Shkurta och sedan åker vi vidare hem till mig för lite förfest eller inte fest men dricka några glas för sedan ska vi ut på middag och dricka kannor med kamikazee haha äntligen ska Kim supas ner under bordet. Efter middagen drar vi nog vidare till Meza om det skulle va klubbkväll idag annars får vi se vart vi hamnar. Och kameran är laddad så imorgon kommer det finnas massor med bilder på bloggen plus att min älskling kommer och joinar mig inatt förhoppningsvis :) Ha en super bra kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: