torsdag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-30 15:41:29


Guten morgen ! Eller nej det är inte morgon längre och tro inte att jag har vaknat nyss för det har jag verkligen inte jag vaknade vid elva tror jag och fick något slags flipp och börja städa och fick med lillebrorsan på det med så mamma blev mer än nöjd när hon kom hem från jobbet. Idag är det bara en riktig slappis dag har hunnit städa ska åka och sola om pappa ger mig bilen annars är jag för lat för bussen haha. Ska sy upp två klänningar , plugga lite och göra massa ansiktsmasker och kanske slinga håret. Åh det kommer kännas bra :) Men kanske ska börja med att duscha ? Åh är så seg har precis ätit världens godaste middag med mamma och lillebror haha stackars pappa får äta själv idag :)
Imorgon blir det iallafall lite party får se om det hinns med lite förfest annars får jag väl skapa en hemma hos mig får se vad dom andra tycker. Och på lördag ska jag mysa med älsklingen hoppas dom ringer om lite jobb i helgen också kanske lördag förmiddag ? Bakis och jobb ? haha nej det går ej nu tänkte jag väldigt fel. Jaja duschen nu.

  

Blondie och jag ska parta järnet imorgon :D 
( ursäkta bilderna hahah ingen annan som förstår dom )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: