UGGS

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-20 19:28:50


Så här skulle min dag se ut egentligen ... Skolan började men daddy körde mig eftersom jag inte fick ta bilen idag jag kom fram till skolan prick tio då jag började men vad händer då? Jo alla dörrar i skolan var låsta! Jag fick gå runt hela skolan tills jag hittade en dörr som var upplåst och den va på andra sidan skolan så jag kom en kvart försent. Bravo Nisse ! Efter skolan jobbade jag på båda ställena det gick bra det va jätte trevligt folk idag men dom kunde inte sluta tjata bara haha. Gick en snabb runda på stan för jag skulle köpa ljusa uggs men fanns det ? NEJ inte i min storlek jag blev väldigt irriterad så gick vidare till nästa affär där jag skulle köpa min oversize halsduk men den fanns inte heller. Sån är min tur alltså ingen tur alls. Skulle sola efter men det orkade jag inte så jag gick in i affären och skulle köpa chips och cola till min plugg kväll men inte ens chipsen fanns så nu är jag ganska less på den här dagen haha. Jaja nu ska jag forsätta med pluggandet och få något gjort är ju väldigt peppad efter mitt och Kims mvg pluggande idag :)

Postat av: Sanna

Hallå vart finns det billiga sådana skor :) ? vill med ha , dom ser så mysiga ut haha

2008-10-20 @ 20:00:13
URL: http://sanniioiinas.blogg.se/
Postat av: Kim

MVG++! va fan hahah nördarna själva! 8-)

2008-10-20 @ 20:11:14
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: