Vart är mörkret ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-10-09 13:11:19


Jag har fortfarande inte gått och lagt mig jag har tagit lite pauser då och då från pluggandet men nu ska jag forsätta två -tre timmar till så artikeln blir klar. Solen skiner som bara den idag och jag har inte hunnit va ute än men det kommer när jag är klar fast jag vill inte ha sol jag vill ha mörker. Jag vill ha en riktigt höst så man kan ta på sig ett par uggs och gå på kalla promenader , jag vill ha kyliga mörka mornar för det är så mysigt. Jippi snart är det vinter och en massa snö förhoppningsvis :) Kanske man ska åka på en skidresa i år också ?  



snö på det tack :)
Postat av: Kim

Men förhelvete kvinna, va går du på egentligen.. kaffe? TA EN POWERNAP så du orkar komma imorgon! Superwoman haha...

2008-10-09 @ 15:37:32
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: eLin

mysigt väder förut snuffo

2008-10-09 @ 16:25:41
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: