2 september

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-02 15:43:11






jag älskar rosa om ni inte visste det haha :)

Andra september redan ... många dagar kvar tills nästa löning räkna vi ut idag haha suck .
Idag har jag  Kim och Becka varit på siba och kikat runt och åt taco buffé var ju faktist jätte hungrig så vi passa på innan skolan eller jag haha Becka frossa i massa chokladkakor så onyttigt ! Va en snabbis i skolan gjorde mitt och drog sedan vidare. Nu är jag hemma och tråkar iallfall fy jag hata vardagarna jag måste börja jobba varje dag efter skolan eller något bara för att ha något att göra. Men men vi får se vad som händer känns som att det kommer bli en lång dag  och big shots har slutat gå FAN ! :(
Postat av: Kim

Skaffa en nedräkning på bloggen, till nästa löning alltså.. lite lagomt desperat!? xD

2008-09-02 @ 16:47:21
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: