Du behöver inte löjla dig !

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-11 23:26:31


Ligger här med älsklingen i sängen ... oj va porrigt det lät! Men så är det inte han ligger och gör cirklar på min vägg med fossingarna och är sjuk stackarn så jag har precis gjort té och smörgåsar åt oss. Hej flickvänspoäng där !
Idag är det väl som vilken annan torsdag som helst jag va i skolan och dom ringde från mitt nya jobb eller vad man ska säga så jag strunta i sista lektionen och åkte och jobba kvällen och det gjorde älsklingen med. Hej vuxenpoäng där !
Åkte och hämta han när jag slutat och nu är vi här och latar oss som aldrig förr och väntar på bättre tider som fredag tex haha för då ska det röjas med tjejerna förhoppningsvis. Krya på er som fan nu under natten :) Men men nu ska jag återgå till min sjukling '' Tebbe'' nu kommer han mörda mig för att jag har avslöjat hans smeknam jag har gett han som han förresten älskar. En update nu slog han mig på låret och sa att jag va en tönt som har avslöjat att han tycker om det min lilla sjuka gris :) blev lite väl gulligt ...



helgen tjejer !

Postat av: eLin

hjahahah fjantigaste ja läst! nu kör vi P A R T Y!

2008-09-12 @ 00:38:30
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: