Fikat

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-10 18:24:00


Idag var jag äntligen i skolan igen fast gjorde inte så mycket kände mig ganska hängig och seg efter att ha varit smått sjuk några dagar men det fick gå. Åt lunch då donken som vanligt nu för tiden men fick sån jäkla kramp eller något det gjorde ont som tusan jag ville bara lägga mig ner och krypa ihop. TIllbaka till skolan för att avsluta sista lektion där vi gjorde absolut nada det va skönt för efter skolan åkte jag och fika med Elin , Johanna och Madde super fina tjejer det var så mysigt men fick dock ont i magen där med & kände mig varm fram & tillbaka. Synd att dom andra tjejerna va sjuka men ni får krya på er för i helgen ska det festas :)
Och jag har tänkt att göra absolut ingenting idag för jag har fortfarande ont i magen !! Why man !? Ligger och myser i min säng med chips och kollar på Mtv Made men jag har fasiken ingen msn! Får väl läsa bloggar då haha ... 

dom testade även höstens / vinterns mössor , sjukt fula haha

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: