God morgon

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-04 08:59:59


Så här jobbigt har vi det i skolan att jag till och med skriver ett inlägg härifrån. Kom ju självklart försent men det spelade ingen roll för vi har projektarbete som vi har kommit så långt med ! Eller inte vi har inte ens pratat om vad vi ska göra ...
Duktiga vi är och vi alla sitter här och deppar haha för ingenting verkligen bara det att det är torsdag och det är så jävla tråkigt jag skulle hellre vilja lägga mig under täcket och sova ut för mina ögon svider verkligen denna morgon. Suck.
Får väl kika vidare på kläder då så tiden går lite snabbare :)



För rosa ?
Postat av: Sanna

för rosaa ja :S

2008-09-07 @ 13:25:11
URL: http://sanniioiinas



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: