God morgon natten ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-16 00:48:13


Det har varit den jobbigaste måndagen i skolan någonsin det känns som att vi har suttit där en vecka och jag trodde banne mig att det va fredag när klockan va runt ett. Ville bara hem men jag måste verkligen va på varje lektion oavsätt om jag inte har fått det där suget att plugga än men det kommer väl snart hoppas jag för vi har börjat med massa saker redan och jag har inte ens öppnat en bok här hemma än och det har snart gått en månad. Jaja en trött måndag kan jag lova för när jag kom hem var klockan runt tre för vi fick sluta tidigare från sista lektionen och fem skulle jag jobba så det kändes bra ett tag tills klockan blev kvart i fem och jag tänkte om tio minuter åker jag och jobbar men ögonlocken va så tunga så jag hamna i någon slags sovkoma för när jag vakna var klockan tio !! Japp jag missa jobbet så var det med den saken haha och mina föräldrar hade försökt väcka mig ett antal gånger men jag hade tydligen inte reagerat så så var det med den saken :) Bättre lycka nästa måndag då.
Klockan är halv ett och jag är piggare än någonsin och det enda jag vill göra är att sova men det kommer nog inte ske och jag ska upp tidigt för att köra lillebror till praktiken och ska iväg tidigare till skolan så Kim om du ser detta så syns vi vid skåpen kvart över elva haha.

   
   
  
 
Lite mer bilder från lördagen som bestod av buzz , singstar , alkohol och jag och Paulina i bagaget av en bil haha och självlart alla dessa underbara tjejer :)

Postat av: Kim

Japp skåpen kvart över 11! :P





HAHAHAHA KOMMENTAREN UNDER, xD .. anonym på det också.. tjenare hahaha! xD

2008-09-16 @ 09:10:15
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: Kim

Vart fan är du!? Se till att du kommer hit NU!!!

2008-09-17 @ 10:24:02
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: