Helgen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-21 18:29:59


Till och med skolan var ganska rolig i fredags vi hade el lektion fråga mig inte varför vi har det när vi går omvårdnad men tydligen är det viktigt så bara att vara med och självklart försökte jag så gott jag bara kunde och jag kan ju säga att jag verkligen har valt rätt linje haha. Kvällen spenderade jag med Sebbe hyrde två kassa filmer en skräck och en med Paris Hilton det säger väl allt haha. Lördagen åkte jag och Elin till edet och sedan vidare till västerlanda tror jag vi var ? Vi var iallafall hemma hos Sofia vi alla tjejer och föra det va jätte mysigt synd att Madde inte va med bara. Dagen började bra men slutade väldigt dåligt allt är bara en enda stor röra nu. Det är inte kul att skriva utan bilder så det här blev ett väldigt tråkigt inlägg måste jag säga så ni får vänta tills jag fått alla bilder så har ni något att kolla på med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: