Hur var det nu då ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-17 22:22:38


Skolfotot var skit !! Missade lektionerna för ingenting jag kunde lika gärna skitit i skolfotot för fotografen var den sjukaste jag varit med om. För det första skulle vi göra skolfotot roligt men hur många backa ur ? Haha det va en del ... Jag hade stolt på mig mina kläder så jag kommer se väldigt rolig ut i katalogen för vi va nog bara fyra som hade klätt ut oss! Haha jaja det ångrar man nu i efterhand inte pga av att alla andra inte klädde ut sig det va fotografen som tog andan ur oss alla han skrek och hade sina raseri utbrott varannan minut och han sket i oss som hade klätt ut sig vi fick stå undangömda så inget syntes. Väldigt tråkigt när man hade lagt ner sån tid och energi på det , buhuuu ....
Efter skolan åkte jag och hämta upp Johanna från school och sedan hämtade vi upp Elin för att äta fetis mat åkte sedan vidare hem till mig vi satt här en stund och spela och bara umgicks , åkte sedan upp till Johanna och hade det mysigt vi fick även träffa Paulina en snabbis :) Men åkte hem vid nio för min hals gör så jäkla ont jag har fått sån hosta så nu ligger jag här i min säng och har feber!! Igen alltså jag var ju sjuk förra veckan och nu hör jag att jag håller på att tappa rösten också. Imorgon ska jag smitta ner folk i skolan.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: