Ingen rubrik.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-04 18:57:46


Nyss kommit hem och ätit en NYTTIG middag med familjen åh så god mer sånt tack. Hämtade upp mina tjejor för Sara har kommit hem från Bulgarien igår åh så avundsjuk man är haha. Vi hämtade mamma och åkte iväg till siba jag hämtade min rosa mys dress som jag strossar runt i och ett par rosa fluffiga tofflor jag har fått av min älskling för ett tag sen åh så söt jag känner mig. Men pappa tycker bara jag ser löjlig ut och borde sätta mig vid sandlådan :( Minus poäng där ! Så nu ska jag trösta mig med min stora chokladmuffins jag kun ju inte missa efterrätten haha aldrig.








fråga mig inte vad det är för fläck som kommer framför linsen hela tiden för den stör mig med !

Postat av: eLin

haha bästa ever! du hr din pink, o ja har min svarta mys dress . :D

2008-09-04 @ 22:39:55
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

hahahahaha pinkie pink! Så det är den du springer runt i idag där hemma.. för du är ju INTE i skolan! :P

2008-09-05 @ 10:57:44
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vet du vart tofflorna kommer ifrån?

2008-09-09 @ 14:51:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: