Morgonen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-04 18:51:14


Så här började morgonen vi åt '' frulle'' i kafeterian min bestod av nyttigheter och onyttigheter , Laki gjorde ett försök till att plugga innan vi drog till donken och shoppingen. Efter redan tjugo minuter var det dags att hugga in i mer onyttigheter så som hamburgare , pommes m.m Det jag försöker5 säga är att äter väldigt mycket har jag märkt ! Så fort jag skriver ett inlägg handlar det om vad jag har ätit och det är bara massa onyttigheter , suck va dåligt av mig.



frulle



vi är alltid seriösa

   
  

plugga ? HA INTE ! donken jäkla fetisar haha

Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHA SKIIIICKA! :D

2008-09-04 @ 18:52:40
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: