No kiss goodbye ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-13 21:31:31


Här sitter jag en lördagskväll med en öl i handen och väntar på Elin för vi ska strax ta bussen till Edet och festa igen hur bra är det inte det då ? Och vad går på tvn samtidigt jo VMA där T.i jusst nu uppträder och jag sitter här som en liten tjej och fnittrar för han är ju så snygg ! Och jag heter ju faktis Ida T ..... fast jag brukar använda min mammas efter Oinas men sätter man ihop I.T och tar det baklänges blir det ju T.I hahahah det måste ju va ett tecken ;) Ne nu ska jag sluta med mina tråkiga skämt här haha och återgå till ölen. Ha en bra kväll.
Postat av: eLin

fylle kaja 4-life! haahahhahahhaa

2008-09-14 @ 13:46:58
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: