Nice

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-22 19:38:28


Idag hade mamma varit urgullig och sjukanmält mig fast jag sa senast igår kväll att jag skulle till skolan så hon ringde från jobbet och sa att jag skulle stanna hemma så det var bara att följa order. Låg vaken hela morgonen hade så ont i kroppen och hostan var rent ut sagt för jävlig så jag somnade inte förrens vid ett och sov någon timma hit och dit åkte och jobbade också för det va jag tvungen till men jag tog med Elin som sällskap för jag hade aldrig klarat av det själv så tack så mycket för hjälpen :) Vilka bra vänner man har. Efter jobbet storhandla vi godis jag är den snälla dottern idag så jag kom självklart hem med en stor påse till mina förädrar också ibland får man va snäll speciellt när man har baktankar haha :) Fick också hem en massa kläder från H&M det är mest en massa koftor som passar perfekt nu till hösten så nu vill jag ha höstväder haha jag är redo för kylan men inte en till förkylning tack.
Imorgon har jag nog tänkt att återvända till skolan men börjar inte förrens halv ett och vi har ett arbete vi kan jobba med hemma så det känns ganska onödigt att gå dit men jag behöver ändå alla böcker så får väl gå dit och ta närvaro och sen hem och vila men innan det ska jag till vårdcentralen och kolla min rygg min mamma har skrämt upp mig rejält så jag hoppas inte det är något allvarligt och jag har varit så jäkla dum jag skadade min rygg redan i juni på mitt jobb och nu kan jag inte bevisa att det hände på jobbet så om det blir en massa undersökningar och sånt nu kommer det stå mig dyrt. Men men det får vi se imorgon jag hoppas inte det är något som trycker på mina nerver för då är det ganska farligt men vi får väl se jag är iallafall trött på den här smärtan som kommer fram och tillbaka. Time for candy! 

 
Postat av: eLin

sorry att ja råka små äta dina candy i bilen ;) hahahaha

2008-09-22 @ 22:26:19
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

GE MIIIIG! :D

2008-09-23 @ 12:21:23
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: