Skolfoto

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-17 10:25:02


God morgon idag är jag hemma från dom två första lektionerna för att idag ska vi ha skolfoto så jag orkar inte gå på morgnen så jag åker dit lagom till kortet haha visst låter det bra. I tvåan bestämde vi oss för att klä ut oss till allt som har med omvårdnad att göra som tex sjuksköterska , brandman , polis etc men eftersom vi fick reda på att vi skulle ta kort så jäkla sen blev det svårt för alla att fixa kläder så idag är vi bara några få som kommer skämma ut och skojja till det för varför ska vi va så tråkiga sista året !? Jag skulle egentligen haft en väldigt porrig polisunifrom haha nej då så farlig var den inte men eftersom vissa av oss hade lite vårdkläder hemma så använder vi dom istället och kryddar till det lite extra. Jag ska ha min vita sjukhusskjorta , vit blommig kjol och vita overknee strumpor det kommer nog bli bra haha. Ska försöka ta kort på det innan jag försvinner härifrån och hämtar upp resten av tjejerna.
Efter fotot blir det fetis mat med Elin och Johanna förhoppningsvis det skulle vara mysigt :)
Postat av: Kim

Bad news, vi kommer inte klä ut oss som de ser ut nu! :S

2008-09-17 @ 11:43:08
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: