Studenten !!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-04 14:33:08


Nu är man hemma från skolan hade bara en lektion så himla onödigt men jag är glad att jag gick dit för på lunchen åkte vi till Donken IGEN och åt oss feta tog också en snabb shoppingtur Kim hittade sig en tröja , Laki köpte en jätte söt smink väska och jag hittade självklart något rosa haha en mys dress jacka eller tröja säger man och byxor till på H&Ms barnavdelning hihi ibland är det bra att kunna komma i dom storlekarna. Ska hämta den senare för jag glömde kortet hemma så tar det samtidigt som mamma och jag ska stor handla ska få henne att betala den med :)
På tal om skola vi har redan fått erbjudande att köpa studentmössor och grejjer så självklart slog jag till på en gång men man betalar på ett så konstigt sätt.
Så här ska min se ut så himla fin den har ju till och med lite rosa i sig fast det inte hör till vårat program men vem är så petig iallafall inte jag så folk får säga vad dom vill det står ju OP på mössan så det spelar ju ingen roll tycker så HA på er som klagar !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: