Tjejkväll

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-08 11:00:49


Lite sent att skriva om lördagen på en måndag men något måste jag sysselsätta mig med eftersom jag har blivit sjuk ! jag visste det för jag kände det redan i helgen ...
Why man why ? Iallafall så var vi hos Johanna och Paulina eller deras brors lägenhet och åt middag och satt och drack och tjöta i timmar. Jätte härliga brudar det här haha dom är störtsköna det blev lite säng och soff hoppning hos Robban också det är aldrig fel haha. Måste ge Johanna credd för den goda maten en riktig mästerkock det där :) Tyvärr blev det ju ingen efterfest men det gjorde inget vi hade kul ändå det blev chill kväll med tjejerna och Robban på ett hörn där i slutet haha aldrig fel att bara umgås med flickorna. Tack för en super trevlig kväll och det här måste vi göra om mer!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: