Update

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-12 17:32:54


Nu sitter jag här nästan färdig att parta loss men väntar på segisen Elin haha som vanligt med andra ord men det är lugnt då hinner jag ta mig ett par glas till det är ju aldrig fel. Väntar också på att baby ska komma och leka med mig tills Elin är klar och innan vi drar iväg till resten av tjejerna. Det här kommer verkligen bli super känner jag på mig :)
Fick nyss ett sms av Sebbe som jag måste dela med mig av ; Är på väg nu din dildo . What ? hahaha jäkla mongo

Men kolla vilket mongohumör jag är på då haha ibland får man faktist skratta åt sig själv :D





Postat av: Kim

HAHAHAHAHHAA FÖRSTA BILDEN = Carolina Gynning! xD

2008-09-13 @ 00:46:37
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: