Vilken dag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2008-09-01 21:40:41


Idag var det dags för skola igen bara att pallra rumpan dit men vi hade bara två lektioner så det va lugnt vi lunchade dock på Donken ( McDonalds ) där det hände något roligt jag såg en cola flaska stå vid min bil och då kom jag på den briljanta ideen att sparka till den för jag trodde ju förstås att den va tom men icke det blev som en bomb min bil dränkdes i cola och har lämnat fula fläckar efter sig haha men det va inte så farligt men Laki däremot blev lite blöt baktill hahah stackarn och förlåt ! Kim och Becka stog och asgarva vad annars det är som vanligt med dom två nötterna. Men oj vad upptäckte vi sen ? Bilen brevid var ner dränkt i cola och då snackar vi inte om lite så vi smet därifrån snabbare än blixten. Sorry för det med hade nog fått mycket skit av den bilägaren.
Vad har man gjort mer idag ... hmm kommer inte ens ihåg haha jo då hämtade älsklingen också från Edet för han hade lämnat in sin bil och efter det begav jag mig vidare till work en snabbis och sen handlade jag och mamma lite i mataffären vi kom hem med massa skvaller tidningar och cola till våran goda chokladruta så det blir att gotta sig i det innan man somnar för trött är jag eller iallafall lite. Hämtade ut ett paket också där låg det en grej till datorn som jag ska ta kort på imorgon för nu är min dator fejk rosa haha pappa vill ju inte ge mig en rosa dator för han tror att jag kommer tröttna så får ta till andra metoder. Tröttna på rosa ? ALDRIG älskar rosa ni ska få se imorgon :) Sov gott nu ska det fetas.


   

Kim (www.kiiimj.blogg.se) om du läser detta så har jag sladden nu !
Postat av: Kim

Hahaha Yiieeeyy! xD

2008-09-01 @ 22:09:23
URL: http://kiiimj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: